Förvaring

Bo i lägenhet och få plats med alla växter en vill ha=olösligt problem?

Njä, inte riktigt. Men självklart är det en begränsning att inte ha varken balkong eller villatomt att breda ut sig på. Men som jag skrev tidigare är det lätt att spika upp sina växter på väggen.

Idag köpte, och monterade, jag en smal och smidig rullvagn (bonus att den var helt ok snygg också) som platsar var som helst i hemmet men allra helst mot en solig vägg eller framför ett fönster.

(null)

(null)

1 Hanna:

skriven

Så smart! Jag tänker att i år kanske är året då jag tar tag i min trädgård och köper de där hallonbuskarna jag så gärna vill ha och startar en egen liten hemmaodling.

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! Hallon är ju dessutom den största lyxen att kunna plocka från egna buskar. Stort lycka till!
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: